Jarní výprodej až -20 % – zobrazit nabídkuNejlepší poloholovací stoly na trhu za skvělé ceny | POZOR: Showroom Praha – od 26. 5. změna adresy

Jak vrátit nebo reklamovat zboží?

Vrácení zboží ve zkušební době a reklamace jsou snadné a bezproblémové. Chceme, aby byl každý zákazník maximálně spokojený se svým nákupem, a proto nabízíme prodlouženou lhůtu pro možné vrácení zboží.

Na oznámení o vrácení zboží máte 30 dní od data expedice. Samotné vrácení lze provést i později. Není potřeba vypisovat žádné odstoupení od smlouvy či jiné dokumenty.

Pokud jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli zboží v této lhůtě vrátit, postupujte následovně:

Vrácení zboží ve zkušební době

Chci vrátit zdravotní židli Adaptic ve zkušební době

Stačí napsat na e-mail [email protected] a my se postaráme o zbytek!

  1. Napište číslo objednávky, na koho byla objednávka provedena a model židle, kterou chcete vrátit.
  2. Poté se s vámi domluvíme na tom, jak bude vrácení probíhat. Zajistíme pro vás kurýra, který si židli bezplatně převezme na vaší adrese.
  3. V domluveném termínu židli kurýrovi předáte a tím je za vás vše splněno.
  4. Peníze vám vrátíme ihned po doručení vráceného zboží k nám.

V případě dotazů volejte na +420 739 027 676.

Chci vrátit zdravotní polštář Kanuda ve zkušební době

Napište nám na e-mail [email protected] nebo [email protected] a my vše vyřešíme!

  1. Napište číslo objednávky a jaké zboží chcete vrátit.
  2. Poté se s vámi domluvíme na tom, jak bude vrácení probíhat. Zašleme vám na e-mail informace o postupu vrácení a zpětný štítek pro bezplatné vrácení na PPL výdejním místě.
  3. Peníze vám vrátíme ihned po doručení vráceného zboží k nám.

V případě dotazů volejte na +420 734 666 777.

Reklamace

Chci reklamovat zdravotní židli Adaptic 

Stačí napsat na e-mail [email protected]

  1. Připravte si číslo objednávky a řekněte nám, s čím máte problémy. 
  2. Domluvíme se s vámi, jak bude reklamace probíhat.
  3. Reklamaci vyřešíme k vaší spokojenosti a nahradíme reklamovaný komponent. 

V případě dotazů volejte na +420 739 027 676.

Chci reklamovat zdravotní polštář Kanuda

Napište na e-mail [email protected] nebo [email protected] a my vše vyřešíme!

  1. Připravte si číslo objednávky a napište, co se se zbožím stalo.
  2. Domluvíme se s vámi na postupu reklamace k vaší plné spokojenosti.

Případně zavolejte na číslo +420 734 666 777.

Až takto je celý postup jednoduchý. Děláme vše pro vaši spokojenost a jsme připraveni vám pomoci s jakýmikoli dotazy či potížemi.

Nebojte se zeptat

Pokud budete potřebovat s vrácením nebo reklamací pomoci, stačí nám zavolat na číslo +420 739 027 676 nebo napsat na e-mail [email protected] a my se postaráme o zbytek!

Pomohl vám náš článek?