☝️VÝPRODEJ PRODUKTŮzobrazit nabídku | Sleva 10 % na unikátní polštáře Kanuda | 30 dnů na vrácení každého produktu

Jak vrátit zboží ve zkušební době?

Vrácení zboží ve zkušební době je snadné a bezproblémové. Chceme, aby byl každý zákazník maximálně spokojený se svým nákupem, a proto nabízíme prodlouženou lhůtu pro možné vrácení zboží.

Na oznámení o vrácení zboží máte 30 dní od data expedice. Samotné vrácení lze provést i později. Není potřeba vypisovat žádné odstoupení od smlouvy či jiné dokumenty.

Pokud jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli zboží v této lhůtě vrátit, postupujte následovně:

Chci vrátit zdravotní židli Adaptic

Stačí nám zavolat na číslo +420 739 027 676 nebo napsat na e-mail [email protected] a my se postaráme o zbytek!

  1. Připravte si číslo objednávky, na koho byla objednávka provedena a model židle, kterou chcete vrátit.
  2. Poté se s vámi domluvíme na tom, jak bude vrácení probíhat. Zajistíme pro vás kurýra, který si židli bezplatně převezme na vaší adrese.
  3. V domluveném termínu židli kurýrovi předáte a tím je za vás vše splněno.
  4. Peníze vám vrátíme ihned po doručení vráceného zboží k nám.

Chci vrátit zdravotní polštář Kanuda

Stačí nám zavolat na číslo +420 734 666 777 nebo napsat na e-mail [email protected] a my vše vyřešíme!

  1. Připravte si číslo objednávky, na koho byla objednávka provedena.
  2. Poté se s vámi domluvíme na tom, jak bude vrácení probíhat. Zašleme vám na e-mail informace o postupu vrácení a zpětný štítek pro bezplatné vrácení na PPL výdejním místě.
  3. Peníze vám vrátíme ihned po doručení vráceného zboží k nám.

Až takto je celý postup jednoduchý. Děláme vše pro vaši spokojenost a jsme připraveni vám pomoci s jakýmikoli dotazy či potížemi.

Nebojte se zeptat

Pokud budete potřebovat s vrácením pomoci, stačí nám zavolat na číslo +420 739 027 676 nebo napsat na e-mail [email protected] a my se postaráme o zbytek!

Pomohl vám náš článek?