Jak vrátit zboží ve zkušební době?
Vrácení zboží ve zkušební době je snadné a bezproblémové. Chceme, aby byl každý zákazník maximálně spokojený se svým nákupem, a proto nabízíme prodlouženou lhůtu pro možné vrácení zboží.
Na oznámení o vrácení zboží máte 30 dní od data expedice. Samotné vrácení lze provést i později. Není potřeba vypisovat žádné odstoupení od smlouvy či jiné dokumenty.
Pokud jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli zboží v této lhůtě vrátit, postupujte následovně:
Chci vrátit zdravotní židli Adaptic
Stačí nám zavolat na číslo +420 739 027 676 nebo napsat na e-mail [email protected] a my se postaráme o zbytek!
- Připravte si číslo objednávky, na koho byla objednávka provedena a model židle, kterou chcete vrátit.
- Poté se s vámi domluvíme na tom, jak bude vrácení probíhat. Zajistíme pro vás kurýra, který si židli bezplatně převezme na vaší adrese.
- V domluveném termínu židli kurýrovi předáte a tím je za vás vše splněno.
- Peníze vám vrátíme ihned po doručení vráceného zboží k nám.
Chci vrátit zdravotní polštář Kanuda
Stačí nám zavolat na číslo +420 734 666 777 nebo napsat na e-mail [email protected] a my vše vyřešíme!
- Připravte si číslo objednávky, na koho byla objednávka provedena.
- Poté se s vámi domluvíme na tom, jak bude vrácení probíhat. Zašleme vám na e-mail informace o postupu vrácení a zpětný štítek pro bezplatné vrácení na PPL výdejním místě.
- Peníze vám vrátíme ihned po doručení vráceného zboží k nám.
Až takto je celý postup jednoduchý. Děláme vše pro vaši spokojenost a jsme připraveni vám pomoci s jakýmikoli dotazy či potížemi.
Nebojte se zeptat
Pokud budete potřebovat s vrácením pomoci, stačí nám zavolat na číslo +420 739 027 676 nebo napsat na e-mail [email protected] a my se postaráme o zbytek!