Jak vrátit polštář Kanuda ve zkušební lhůtě?
1. Ozvěte se zákaznické podpoře
Řekněte nám, jaké zboží chcete vrátit a dejte vědět na některý z kontaktů:
E-mail: [email protected] nebo [email protected]
Telefon: +420 734 666 777
2. Zabalte zboží
Nepoškozené a čisté zboží zabalte do původní krabice a obalu nebo do jiného obalu, který zabezpečí bezpečnou přepravu.
Vyčkejte na zaslání zpětného štítku na Váš e-mail, vytiskněte a nalepte na zásilku.
3. Doručte balík na výdejní místo PPL
Vrácené zboží doručte s nalepeným zpětným štítkem do jednoho z výdejních míst PPL Parcelshop.:
Seznam výdejních míst naleznete zde: https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist
4. Vyčkejte na vrácení peněz
Peníze Vám budou vráceny ihned po doručení zásilky zpět do firmy Adaptic. Akceptujeme pouze zboží, které je nepoškozené a čisté.