Jak vrátit polštář Kanuda ve zkušební lhůtě?
Pro objednávky vytvořené od 18. 11. 2024 platí prodloužená možnost vrácení zboží až do 15. 1. 2025!
1. Ozvěte se zákaznické podpoře
Řekněte nám, jaké zboží chcete vrátit a dejte vědět na některý z kontaktů:
E-mail: [email protected] nebo [email protected]
Telefon: +420 734 666 777
2. Zabalte zboží
Nepoškozené a čisté zboží zabalte do původní krabice a obalu nebo do jiného obalu, který zabezpečí bezpečnou přepravu.
Vyčkejte na zaslání zpětného štítku na Váš e-mail, vytiskněte a nalepte na zásilku.
3. Doručte balík na výdejní místo PPL
Vrácené zboží doručte s nalepeným zpětným štítkem do jednoho z výdejních míst PPL Parcelshop.:
Seznam výdejních míst naleznete zde: https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist
4. Vyčkejte na vrácení peněz
Peníze Vám budou vráceny ihned po doručení zásilky zpět do firmy Adaptic. Akceptujeme pouze zboží, které je nepoškozené a čisté.