Search intent

Pojem search intent (neboli záměr hledání) pochází z oblasti optimalizace pro vyhledávače. Takovým záměrem může být například koupě produktu, vyhledání informace o něčem, nalezení konkrétního webu apod. Jakmile se snažíme optimalizovat stránku na nějaká klíčová slova či fráze, potřebujeme záměr hledání znát, protože pokud uživateli nabídneme jiný typ obsahu, než hledá, neuspokojíme ho. A protože pro vyhledávače je spokojenost uživatelů důležitá, postupně pak přestanou naši stránku nabízet ve výsledcích vyhledávání.

Chcete vědět více?
Navštivte stránku Co je search intent, na které náš ředitel Jan Štráfelda vysvětluje toto téma mnohem důkladněji.

Zaujal vás pojem Search intent?

Přemýšlíte, jak nové informace využít v praxi? Kontaktujte nás s poptávkou:

Chci nezávaznou kalkulaci


Newsletter

více informací