Rich media

Jako rich media (někdy také rich-media) se označují nové technologie používané v oblasti tvorby webových stránek či v online reklamě. Příkladem mohou být různé flashové animace, streamované video, interaktivní aplikace na principu RIA či třeba online hry. Pojem rich media je tedy používán především v kontrastu ke klasickým stránkám obsahujícím pouze obrázky a text.

Pozor, potenciálně zastaralé informace
Prohlížíte si pojem ve slovníčku, který vytvořil náš ředitel Jan Štráfelda nejméně před deseti lety. Vše tedy již nemusí být aktuální…

Rich media se také velmi úspěšně používají pro branding. V oblasti internetové reklamy sem patří nové netradiční formáty využívající technologie Flash, DHTML, Java apod. Typickým příkladem jsou třeba hratelné bannery, někdy se sem řadí i HTML bannery.

Odkazy související s pojmem Rich media

Zaujal vás pojem Rich media?

Přemýšlíte, jak nové informace využít v praxi? Kontaktujte nás s poptávkou:

Chci nezávaznou kalkulaci


Newsletter

více informací