Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Výsledky vyhledávání (SERP)

Výsledky vyhledávání, známé také pod zkratkou SERP (z anglického Search Engine Result Pages), jsou stránky, které internetové vyhledávače zobrazují jako odpověď na položený vyhledávací dotaz.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

SERP na Google

Časem sem napíšu víc, z čeho se skládají výsledky vyhledávání na Google, jak lze ovlivnit jejich jednotlivé části a jaký to může našemu webu přinést efekt. Pokud vás to zajímá, můžete si zatím projít tyto užitečné odkazy (v angličtině):

Zajímavé mi připadá, že Google si výsledky vyhledávání velmi dobře chrání proti scrapování, tj. proti automatickému stahování. Nelze tedy postavit nástroj, který by si je na jednotlivé fráze stahoval, parsoval výsledky a tak sledoval například umístění konkrétního webu na daná klíčová slova. Nástroje, které toto umí, to dělají jinak (kupují si data o návštěvnosti z daného vyhledávače).

SERP na Seznamu

Ještě jeden odkaz v češtině pro případ, že by vás zajímalo, jak vypadají výsledky vyhledávání na Seznamu:

Více o SERP na tomto webu

Prostudovat můžete i texty věnované některým prvkům, které vyhledávače ve výsledcích vyhledávání používají:

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 811 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.