Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Platba za čas (PPT)

Platba za čas, neboli PPT (zkratka z anglického Pay Per Time) je další z modelů platby za internetovou reklamu, ještě jednodušší na implementaci než PPV. Zadavatel se zkrátka dohodne se poskytovatelem reklamního prostoru na délce doby, po kterou se má inzerát nebo banner na určitém místě zobrazovat, a na celkové ceně za tento úkon. A to je vše.

Z principu PPT je zřejmé, že se zadavateli vyplatí jen u velmi navštěvovaných webů, proto se PPT většinou týká hlavně velkých portálů (specifickým příkladem může být tzv. přednostní výpis). Určitou nevýhodou platby za čas mohou být také problémy s výpočtem, zda se reklama vůbec vyplatí (nevíme, kolik lidí na ni ve skutečnosti klikne).

Někdy se PPT také nazývá jako Flat rate.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 811 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.