Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Event-triggered e-mail

Jako event-triggered e-maily se v e-mail marketingu označují elektronické zprávy zasílané příjemcům v závislosti na nějaké události, obvykle na základě jejich předchozích nákupů nebo na informacích, které již dříve poskytli.

Například event-triggered mail zasílaný cestovní kanceláří po skončení zájezdu může obsahovat anketu o spokojenosti se službami a zároveň tak klienta vybídnout k napsání recenze akce či k úvahám nad další objednávkou.

Podobným způsobem může internetový obchod s elektronikou nabídnout po dvou týdnech od objednávky související zboží (cross-selling). Nebo společnost prodávající bicykly může svému zákazníkovi po dvou letech poskytnout slevu na nákup kola nového (up-selling).

Událostí spouštějící odeslání mailu může být také svátek či narozeniny příjemce. Zasílání event-triggered mailů proto vyžaduje velmi dobrý přehled o jednotlivých zákaznících a úzce souvisí se stále se rozšiřujícím využíváním nejrůznějších CRM systémů.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 811 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.