Jan Štráfelda - Průvodce internetovými projekty
celá ČR (přes video)  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz

Responzivní web

Responzivní web nebo také responzivní design, je způsob kódování frontendu webu tak, aby se dokázal přizpůsobit velikosti displeje, na němž se zobrazuje. Responzivní web tedy nepotřebuje žádnou mobilní verzi a přitom bude fungovat na všech zařízeních s nejrůznějšími rozlišeními, od maličkého chytrého telefonu, přes různě velké tablety, notebooky, desktopy s malými či velkými velkým monitory až třeba po obrovské plazmové televize.

Rozdíl proti mobilní verzi webu, není jen ve větší škále podporovaných rozlišení, ale i v tom, že responzivní web používá stejné URL adresy pro všechna zařízení. Díky tomu nedochází k duplicitám a responzivní weby se výborně umisťují ve vyhledávačích.

Další výhodou jsou menší náklady, než u dříve používaných klasických webů a k nim paralelních mobilních verzí. Majitelé neprovozují a nespravují dva weby, ale jeden univerzálnější.

Responzivní weby se staly standardem přibližně kolem roku 2016, kdy prudce stouply počty chytrých mobilních telefonů. Dnes už z těchto zařízení přichází na běžný web více než 50 % návštěvnosti.

E-book za mail

Získejte podrobný návod Jak na e-mail marketing (52 stran). Více informací.

Žádný spam, jen užitečný obsah. Newsletter posílám cca 8× ročně. Odhlásíte se kdykoliv.

O autorovi

Jsem Jan Štráfelda a působím jako průvodce online projekty. Potřebujete předělat web či e-shop? Nebo posunout internetový marketing? Poradím s obojím. 14 let budování vlastní digitální agentury mě skvěle vyškolilo – a rád se o zkušenosti podělím.

S čím také umím pomoci:

Své znalosti sdílím i na LinkedIn. Přidejte se k 2 811 marketérům, kteří z nich již pravidelně těží.