|
 |
Vážená paní / Vážený pane,
|
s menší přestávkou posíláme další nové články. O to jsou ale výživnější. Zdají-li se vám užitečné, zkuste je doporučit kolegům či známým. Zajímavý zdroj informací určitě ocení.
|
Jan Štráfelda, ředitel
|
 |
|
|
 |
Zvýraznění webu ve vyhledávání [článek]
|
Na Google přibývá možností, jak ovlivnit podobu výsledků hledání. K odkazu lze přidat hodnocení, cenu či fotografii. Zvýšíte si tak návštěvnost ze SEO o desítky procent.
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
Konvertujte návštěvníky dvakrát [článek]
|
Využijte lépe děkovací stránku, která se zobrazí po odeslání poptávky či objednávky. 100 % její návštěvnosti tvoří lidé, které váš produkt zajímá – a právě to dokázali. Cítíte ten obrovský potenciál? A jakže s ním nakládáte?
|
|
 |
|
|
|
|
 |
Pochválili nás v Seznamu [reference]
|
Pro Seznam, a. s., jsme na míru vytvořili unikátní aplikaci v podobě rádce při výběru dárků. Návštěvník v několika krocích zadá parametry obdarovaného a dostane tipy…
|
|
 |
|
|
|
 |
Remarketing [slovníček]
|
Remarketing je způsob cílení internetové reklamy na uživatele, kteří již dříve propagovaný web navštívili. Cílem je znovu se připomenout. Obecně platí, že má několikrát větší účinnost než klasická PPC reklama. Přečtěte si nápady k využití i 3 tipy ke zlepšení!
|
|
 |
|
|
 |
Customer lifetime value [slovníček]
|
Customer lifetime value je důležitá metrika z oblasti strategického marketingu. Vyjadřuje, jakou hodnotu má pro firmu zákazník, pokud si s ním vytvoříme dlouhodobý vztah a on u nás nakupuje opakovaně. Nebo jinak: kolik u nás zákazník za svůj život utratí…
|
|
 |
|
|