Spotřebiče Whirlpool
Zadavatel: | AP Servis, s. r. o. |
---|---|
Obor: | Ostatní produkty |
Typ práce: | Internetový obchod |
Rozsah: | Kompletní projekt |
Spuštěno: | 1/2013 |
Účel webu, zadání
Společnost AP Servis, autorizovaný prodejce produktů Whirlpool, se na nás obrátila s požadavkem kompletního redesignu webu. Hlavním cílem změn bylo zmodernizovat celý e-shop a usnadnit zákazníkům výběr ze širokého sortimentu přepracováním informační architektury.
Zadáním bylo také přidat další funkce moderního e-shopu, jako jsou:
- pokročilé filtry podle parametrů
- porovnávač produktů
- našeptávač produktů ve vyhledávání
- videa na stránkách kategorií a produktů
- dárkové certifikáty
- affiliate program
V neposlední řadě bylo třeba zajistit také dlouhodobou podporu projektu, tvorbu bannerů v nmoha různých formátech, rozesílání e-mailových zpravodajů atd.
AP Servis je jedním z nejvýznamnějších prodejců bílé techniky zn. Whirlpool. Kromě prodeje se věnujeme i servisu a prodeji náhradních dílů a příslušenství. V roce 2012 jsme se rozhodli pro celkový redesign stránek www.spotrebice-whirlpool.cz.
Ve výběrovém řízení nás nejvíce oslovila firma Adaptic zastoupena panem Štráfeldou a to zejména vstřícným a chápavým způsobem komunikace již od samého počátku. Při realizaci jsme byli u developera velice spokojeni s rychlostí, přístupem, samostatností a vlastní iniciativou pro projekt.
Nové řešení přineslo nejen hezčí podobu a orientaci na webu, ale hlavně spoustu funkcionalit, které již nyní přináší výsledky v podobě kladných ohlasů. Spolupráci jsme již od počátku plánovali dlouhodobou a jsme si jisti, že jsme našli opravdu profesionálního partnera pro spolupráci v oblasti internetového řešení a marketingu.
Jan Míčka, jednatel, AP Servis, s. r. o.
Další informace
Nejdříve jsme připravili důkladnou analýzu klíčových slov. Podle ní pak vznikla struktura e-shopu, z ní zase vyplynula navigace a struktura jednotlivých typů stránek. Zároveň jsme pro e-shop připravili nové logo odvozené od logotypu klienta. Pak teprve přišly na řadu grafické návrhy, podle požadavků klienta laděné hodně do modré barvy.
Nový e-shop je zajímavý i programátorsky. Propojili jsme ho na další systémy:
- API hlavního dovozce, odkud e-shop získává informace o nových produktech
- účetní systém Stormware Pohoda E1, kam odchází informace o zákaznících, objednávkách a odkud přichází stavy na skladě, ceny a stavy objednávek
- platební rozhraní GP WebPay
- platební rozhraní Cetelem
- zbožové vyhledávače, jako jsou Zboží.cz, Heuréka.cz, Google Nákupy a další
- sociální sítě (Facebook, Google+)
To si samozřejmě vyžádalo důkladné testování a ladění. Tvorba celého projektu nám tak v součtu zabrala šest měsíců.
Koncem roku 2013 jsme pro web připravili responzivní verzi, tj. umožnili prefektní použitelnost webu na mobilních zařízeních, jako jsou tablety a chytré telefony. Výsledkem byl okamžitý nárůst objednávek z těchto zařízení.
Protože byl klient s výsledky naší práce spokojený, zadal nám i redesign dalšího svého webu – Servis-Whirlpool.cz. Ten jsme spustili v květnu 2014.