Livingstone 2011
Zadavatel: | Livingstone, s. r. o. |
---|---|
Obor: | Cestování, ubytování |
Typ práce: | Redakční systém |
Rozsah: | Kompletní projekt |
Spuštěno: | 9/2011 |
Účel webu, zadání
Cestovní kancelář Livingstone patří mezi nejvýznamnější cestovní kanceláře v ČR, měřeno množstvím vlastních akcí v nabídce. Její zájezdy do svých katalogů přebírají i další velké kanceláře, např. Čedok, Satur či Eso Travel. V ČR je CK Livingstone známá také pořádáním výstav, festivalů a promítáními, například Cestovatelskými středami v Národním muzeu.
O rozsáhlý firemní web se staráme již od roku 2008, kdy jsme spolu s klientem navrhli neobvyklý koncept stránek s kompletním katalogem zájezdů a s možností objednání zájezdu vyplněním formuláře a vygenerování PDF souboru se smlouvou. I když dnes je to již standardem, tehdy šlo o přelomové řešení, které stejně jako některé naše další nápady postupně převzaly i konkurenční kanceláře.
Od té doby však vývoj internetu značně pokročil, firma se posunula, změnily se její požadavky i potřeby návštěvníků a také jsme důsledným analyzováním návštěvnosti získali nové poznatky o jejich chování na webu. Nastal proto čas k redesignu.
S prací firmy Adaptic jsme velmi spokojeni. Oceňujeme především jejich rychlost a spolehlivost. Často přichází s novými vylepšeními, která jsou příjemná pro naše zákazníky. Společně jsme vytvořili několik webových stránek a na všechny máme velmi příjemné ohlasy. Právě jsme spustili nový web naší cestovní kanceláře a věříme, že našim zákazníkům bude připadat pěkný, funkční a přehledný stejně jako připadá nám :-) Mohu jen doporučit!
Darja Milošová, Cestovní kancelář Livingstone
Další informace
Redesign webu jsme zahájili důkladnou SEO analýzou. Dále následovala tvorba rozsáhlého HTML prototypu o 37 typových stránkách, který nám pomohl skloubit naměřená data, naše představy o budoucí podobě webu a požadavky klienta. Odladili jsme na něm navigační cesty pro jednotlivé typy návštěvníků, podobu a umístění jednotlivých self-promo bannerů a paletek s výzvou k akci a také různé varianty jednotlivých stránek. Ty se neliší pouze svou obsahovou částí, ale i obsahem bočních sloupců, který lze díky důmyslné úpravě redakčního systému skládat přesně podle tématu dané stránky.
Novou grafiku jsme postavili na výborných fotografických podkladech klienta, výrazných barvách, kulatých rozích a exkluzivnějším vzhledu, který však nijak neubírá prezentaci na přehlednosti. Snahou bylo vyvolat pocity exotiky a přátelské atmosféry, kterou je společnost Livingstone proslulá. Z reakcí nadšených zákazníků i skvělých výsledků webové analytiky soudíme, že se nám to podařilo. Je to další příklad výhod dlouhodobé spolupráce – čím lépe se s klientem známe, tím spíše se dokážeme přiblížit k ideálnímu řešení.
Ocenění webu Livingstone 2011
O kvalitě naší práce vypovídá i umístění webu Livingstone.cz na 3. místě v žebříčku „Cestovní ruch“ v prestižní soutěži WebTop100
2012. Z výsledku máme opravdu radost, neboť jsme obstáli v konkurenci projektů s podstatně vyššími rozpočty.