Jak vrátit nebo reklamovat zboží?
Pro objednávky vytvořené od 18. 11. 2024 platí prodloužená možnost vrácení zboží až do 15. 1. 2025!
Vrácení zboží ve zkušební době a reklamace jsou snadné a bezproblémové. Chceme, aby byl každý zákazník maximálně spokojený se svým nákupem, a proto nabízíme prodlouženou lhůtu pro možné vrácení zboží.
Na oznámení o vrácení zboží máte 30 dní od data expedice. Samotné vrácení lze provést i později. Není potřeba vypisovat žádné odstoupení od smlouvy či jiné dokumenty.
Pokud jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli zboží v této lhůtě vrátit, postupujte následovně:
Vrácení zboží ve zkušební době
Chci vrátit zdravotní židli Adaptic ve zkušební době
Stačí napsat na e-mail [email protected] a my se postaráme o zbytek!
- Napište číslo objednávky, na koho byla objednávka provedena a model židle, kterou chcete vrátit.
- Poté se s vámi domluvíme na tom, jak bude vrácení probíhat. Zajistíme pro vás kurýra, který si židli bezplatně převezme na vaší adrese.
- V domluveném termínu židli kurýrovi předáte a tím je za vás vše splněno.
- Peníze vám vrátíme ihned po doručení vráceného zboží k nám.
V případě dotazů volejte na +420 739 027 676.
Chci vrátit zdravotní polštář Kanuda ve zkušební době
Napište nám na e-mail [email protected] nebo [email protected] a my vše vyřešíme!
- Napište číslo objednávky a jaké zboží chcete vrátit.
- Poté se s vámi domluvíme na tom, jak bude vrácení probíhat. Zašleme vám na e-mail informace o postupu vrácení a zpětný štítek pro bezplatné vrácení na PPL výdejním místě.
- Peníze vám vrátíme ihned po doručení vráceného zboží k nám.
V případě dotazů volejte na +420 734 666 777.
Reklamace
Chci reklamovat zdravotní židli Adaptic
Stačí napsat na e-mail [email protected]
- Připravte si číslo objednávky a řekněte nám, s čím máte problémy.
- Domluvíme se s vámi, jak bude reklamace probíhat.
- Reklamaci vyřešíme k vaší spokojenosti a nahradíme reklamovaný komponent.
V případě dotazů volejte na +420 739 027 676.
Chci reklamovat zdravotní polštář Kanuda
Napište na e-mail [email protected] nebo [email protected] a my vše vyřešíme!
- Připravte si číslo objednávky a napište, co se se zbožím stalo.
- Domluvíme se s vámi na postupu reklamace k vaší plné spokojenosti.
Případně zavolejte na číslo +420 734 666 777.
Až takto je celý postup jednoduchý. Děláme vše pro vaši spokojenost a jsme připraveni vám pomoci s jakýmikoli dotazy či potížemi.
Nebojte se zeptat
Pokud budete potřebovat s vrácením nebo reklamací pomoci, stačí nám zavolat na číslo +420 739 027 676 nebo napsat na e-mail [email protected] a my se postaráme o zbytek!