Lednová sleva 10 % jen do 31. 1. na oblíbenou židli Adaptic XTREME | Unikátní polštáře Kanuda se slevou 10 % jen do 31. 1.

Jak vrátit nebo reklamovat zboží?

Pro objednávky vytvořené od 18. 11. 2024 platí prodloužená možnost vrácení zboží až do 15. 1. 2025!

Vrácení zboží ve zkušební době a reklamace jsou snadné a bezproblémové. Chceme, aby byl každý zákazník maximálně spokojený se svým nákupem, a proto nabízíme prodlouženou lhůtu pro možné vrácení zboží.

Na oznámení o vrácení zboží máte 30 dní od data expedice. Samotné vrácení lze provést i později. Není potřeba vypisovat žádné odstoupení od smlouvy či jiné dokumenty.

Pokud jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli zboží v této lhůtě vrátit, postupujte následovně:

Vrácení zboží ve zkušební době

Chci vrátit zdravotní židli Adaptic ve zkušební době

Stačí napsat na e-mail [email protected] a my se postaráme o zbytek!

  1. Napište číslo objednávky, na koho byla objednávka provedena a model židle, kterou chcete vrátit.
  2. Poté se s vámi domluvíme na tom, jak bude vrácení probíhat. Zajistíme pro vás kurýra, který si židli bezplatně převezme na vaší adrese.
  3. V domluveném termínu židli kurýrovi předáte a tím je za vás vše splněno.
  4. Peníze vám vrátíme ihned po doručení vráceného zboží k nám.

V případě dotazů volejte na +420 739 027 676.

Chci vrátit zdravotní polštář Kanuda ve zkušební době

Napište nám na e-mail [email protected] nebo [email protected] a my vše vyřešíme!

  1. Napište číslo objednávky a jaké zboží chcete vrátit.
  2. Poté se s vámi domluvíme na tom, jak bude vrácení probíhat. Zašleme vám na e-mail informace o postupu vrácení a zpětný štítek pro bezplatné vrácení na PPL výdejním místě.
  3. Peníze vám vrátíme ihned po doručení vráceného zboží k nám.

V případě dotazů volejte na +420 734 666 777.

Reklamace

Chci reklamovat zdravotní židli Adaptic 

Stačí napsat na e-mail [email protected]

  1. Připravte si číslo objednávky a řekněte nám, s čím máte problémy. 
  2. Domluvíme se s vámi, jak bude reklamace probíhat.
  3. Reklamaci vyřešíme k vaší spokojenosti a nahradíme reklamovaný komponent. 

V případě dotazů volejte na +420 739 027 676.

Chci reklamovat zdravotní polštář Kanuda

Napište na e-mail [email protected] nebo [email protected] a my vše vyřešíme!

  1. Připravte si číslo objednávky a napište, co se se zbožím stalo.
  2. Domluvíme se s vámi na postupu reklamace k vaší plné spokojenosti.

Případně zavolejte na číslo +420 734 666 777.

Až takto je celý postup jednoduchý. Děláme vše pro vaši spokojenost a jsme připraveni vám pomoci s jakýmikoli dotazy či potížemi.

Nebojte se zeptat

Pokud budete potřebovat s vrácením nebo reklamací pomoci, stačí nám zavolat na číslo +420 739 027 676 nebo napsat na e-mail [email protected] a my se postaráme o zbytek!

Pomohl vám náš článek?