Jarní výprodej až -20 % – zobrazit nabídkuNejlepší poloholovací stoly na trhu za skvělé ceny | POZOR: Showroom Praha – od 26. 5. změna adresy

Jak vrátit polštář Kanuda ve zkušební lhůtě?

1. Ozvěte se zákaznické podpoře

Řekněte nám, jaké zboží chcete vrátit a dejte vědět na některý z kontaktů:

E-mail: [email protected] nebo [email protected]

Telefon: +420 734 666 777 

2. Zabalte zboží

Nepoškozené a čisté zboží zabalte do původní krabice a obalu nebo do jiného obalu, který zabezpečí bezpečnou přepravu.

Vyčkejte na zaslání zpětného štítku na Váš e-mail, vytiskněte a nalepte na zásilku.

3. Doručte balík na výdejní místo PPL

Vrácené zboží doručte s nalepeným zpětným štítkem do jednoho z výdejních míst PPL Parcelshop.:

Seznam výdejních míst naleznete zde: https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist

4. Vyčkejte na vrácení peněz

Peníze Vám budou vráceny ihned po doručení zásilky zpět do firmy Adaptic. Akceptujeme pouze zboží, které je nepoškozené a čisté. Potahy na polštáře prosím neperte.

Pomohl vám náš článek?