PPC reklama
K výhodám PPC reklamy patří vysoká účinnost, dobré cílení, 100% měřitelnost výsledků a flexibilita – lze ji rychle přizpůsobit aktuálním pořebám a akcím. Více o výhodách PPC.
Proč chtít PPC reklamu od Adapticu
-
Zaměření na obchodní úspěšnost
Kvalitu PPC reklamy nehodnotíme počtem nebo cenou návštěv, ale pokročilými metrikami, jako je cena za konverzi, návratnost investic na návštěvníka apod. Naučíme vás to :-)
-
Transparentnost
Založíme vám vlastní účty. Uvidíte do statistik, do cen i do výsledků. Účty s jejich cennou historií už zůstanou navždy vaše.
-
Pravidelná hodnocení
Měříme chování návštěvníků přímo na webu a podle toho PPC reklamu vylepšujeme. Vše pravidelně hodnotíme na osobních schůzkách nebo formou PDF reportu.
-
Post-click marketing
Správou PPC reklamy to nekončí. Budete-li si to přát, navrhneme změny pro zlepšení účinnosti webu a zajistíme A/B testování různých variant stránek. Ze stejného počtu návštěvníků tak získáte více poptávek.
Postup tvorby PPC reklamy
- Úvodní schůzka – probereme pozadí projektu (specifika oboru, cíle projektu, cílové skupiny…).
- Hodnocení a ceny – domluvíme hodnotící metriky a cenové hranice (jaké ceny za klik se vám ještě vyplatí).
- Návrh strategie – vybereme klíčová slova, určíme reklamní systémy, zvolíme formáty reklam…
- Nasazení kampaně – navrhneme strukturu kampaně a inzeráty, vyrobíme bannery pro remarketing…
- Nastavení měřících nástrojů – účty propojíme se statistikami návštěvnosti a zajistíme měření konverzí.
- Dlouhodobá správa – kampaně ladíme, přidáváme klíčová slova, testujeme nové inzeráty, reportujeme…
Detailní postup správy PPC kampaní.
Ceny PPC reklamy
Vyhledávači zaplatíte od 20 haléřů do 15 korun za návštěvníka. Cena závisí na konkurenčnosti oboru. Nám už pak platíte jen za správu – podle rozpočtu a rozsahu kampaní se pro každého hodí jiný model.
Díky dobrým vztahům s Googlem umíme navíc pro nové zákazníky zajistit slevové kupóny v hodnotě 1 000–2 000 Kč (dle výše útraty).
Platební model | Cena | Poznámka |
---|---|---|
Hodinová sazba | 800 Kč/hod | Odpracujeme-li za měsíc 2 hodiny, zaplatíte 1 600 Kč |
Procenta z rozpočtu kampaně | 10–20 % | Proinzerujeme-li 10 000 Kč, zaplatíte 1 000–2 000 Kč |
Paušální měsíční tarif | od 1 000 Kč | Cena není závislá na počtu hodin ani rozpočtu kampaně |
Poznámka: ceny jsou kalkulovány bez DPH.
Objednejte si PPC reklamu
Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku co nejdříve: