Webová analytika
Webová analytika se zabývá měřením internetových dat a jejich interpretací. Nesprávně se jí také říká statistika návštěvnosti. Umožňuje porozumět chování návštěvníků a pomáhá s optimalizaci webu k vyšší efektivitě – a to na základě tvrdých čísel, nikoliv subjektivních pocitů. Například vám pomůže vyhodnotit SEO aktivity a link building, či ukáže, které reklamní kampaně se vám vyplácejí.
Instalace Google Analytics
Nejčastěji používaným nástrojem webové analytiky v ČR je Google Analytics. Měří cíle, umožňuje analýzu na úrovni segmentů a je dostupný zdarma. Ačkoliv si jej snadno můžete instalovat sami, bez komplexního nastavení získáte jen neúplná data. Ta pak způsobují chybná rozhodnutí. Ocitáte se v pozici kapitána, který se řídí rozbitým kompasem. Měříte-li návštěvnost špatně, je to horší, než ignorovat webovou analytiku úplně.
Od nás v ceně instalace získáte:
- vytvoření vlastního účtu, včetně založení přístupů
- umístění měřícího kódu na všechny stránky webu, včetně vyhledávání a chybových stránek
- odfiltrování přístupů z vaší firmy či od dealerů (zkreslují výsledky)
- nastavení měření konverzí a trychtýřů, určení jejich ceny pro přehledy ROI
- propojení s PPC reklamou, bannery a dalšími placenými kampaněmi
- další podrobná nastavení v závislosti na typu webu (e-commerce, události, tvorba vlastních segmentů, sledování více domén…)
Bude-li nutná součinnost správce vašeho webu, připravíme pro něj jasné zadání.
Audit Google Analytics
Používáte Google Analytics, ale nejste si jisti správným měřením? Ověříme získaná data i veškerá nastavení systému. Zaměříme se na nejčastější chyby, jako je neměření českých vyhledávačů, špatné propojení reklamních kampaní přes kampaňové parametry, chybně umístěný měřící kód atd. Vše důkladně zkontrolujeme a chyby rovnou opravíme, případně doporučíme konkrétní změny správci vašeho webu (nebudeme-li moci zasáhnout přímo).
Analýzy statistik návštěvnosti
Nemáte čas se webovou analytikou zabývat? Nechte to na nás. V dohodnuté periodě (měsíčně, čtvrtletně) vám pošleme detailní zprávu ve formátu PDF, kde vyhodnotíme změny proti předchozímu období a vysvětlíme jejich příčiny. Pravidelné reportování je užitečné zejména po spuštění webu, odhalí chyby, které při tvorbě vznikly i přes veškerou pečlivost dodavatele.
Obsah zpráv přizpůsobíme vašim potřebám, způsobu podnikání a jeho strategii. Záleží i na vaší pozici ve společnosti (management / marketing / IT). Podle toho spolu zvolíme rozsah reportů, vybereme ke sledování vhodné metriky a ukazatele, určíme periodu a domluvíme cenu služby. Outsourcujte webovou analytiku u specialistů!
Co stojí webová analytika
Přesné ceny závisí na složitosti implementace a potřebách konkrétní firmy. Uvedené ceny jsou proto jen orientační. Platí pro zákazníky, kteří zároveň nepoptávají tvorbu webu. Ti ostatní mají služby webové analytiky levnější, neboť odpadá nutná seznamovací fáze – v jejich podnikání se již orientujeme.
Položka | Cena | Poznámka |
---|---|---|
Instalace Google Analytics |
od 3 000 Kč | Záleží na složitosti implementace |
Audit Google Analytics |
od 4 000 Kč | Záleží na složitosti implementace |
Analýza statistik návštěvnosti (1 ks) |
od 2 000 Kč | Záleží na rozsahu domluvené práce |
Poznámka: ceny jsou kalkulovány bez DPH.
Trápí vás webová analytika?
Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku co nejdříve: