PPT

PPT je další z modelů platby za internetovou reklamu, ještě jednodušší na implementaci než PPV. Zadavatel se zkrátka dohodne se majitelem webu na čase, po který se má inzerát nebo banner na určitém místě zobrazovat, a na celkové ceně za tento úkon. A to je vše.

Z principu PPT je zřejmé, že se zadavateli vyplatí jen u velmi navštěvovaných webů, proto se PPT většinou týká hlavně velkých portálů (specifickým příkladem může být tzv. přednostní výpis). Určitou nevýhodou PPT mohou být také problémy s výpočtem, zda se reklama vůbec vyplatí (nevíme, kolik lidí na ni ve skutečnosti klikne).

Zkratka PPT pochází z anglického Pay Per Time, platba za čas. Někdy se PPT také nazývá jako Flat rate.

Odkazy související s pojmem PPT

Zaujal vás pojem PPT?

Přemýšlíte, jak nové informace využít v praxi? Kontaktujte nás s poptávkou:

Chci nezávaznou kalkulaci


Newsletter

více informací