PPS

Zkratka PPS (z anglického Pay Per Sale, platba za prodej) se používá v oblasti internetové reklamy. Označuje se tak model, kdy jsou majitelé webu zobrazujícího reklamu odměňováni za každého přivedeného zákazníka (nikoliv tedy za návštěvníka, jako u většiny ostatních modelů). Proto hodně záleží i na konverzním poměru cílové stránky. Odměna v modelu PPS se většinou udává v procentech z objednávky.

PPS je vlastně podmnožinou modelu PPA, platby za výkon (odtud pojem výkonový marketing). Právě proto PPS zaručuje vysokou motivaci při nabízení reklamy (na rozdíl třeba od PPV modelu). Určitou nevýhodou modelu PPS je počáteční obtížné nastavování vhodné ceny tak, aby byl výsledek zajímavý pro inzerenta i pro majitele reklamního prostoru.

Odkazy související s pojmem PPS

Zaujal vás pojem PPS?

Přemýšlíte, jak nové informace využít v praxi? Kontaktujte nás s poptávkou:

Chci nezávaznou kalkulaci


Newsletter

více informací