Open rate
Open rate je pojmem z oblasti email marketingu. Jde o jeden z ukazatelů vypovídajících o účinnosti dané reklamní kampaně. Open rate ukazuje počet uživatelů, kteří si odeslaný email skutečně otevřeli. Open rate se udává v procentech a počítá se jako poměr otevřených emailů k neotevřeným, počítáno pouze z emailů, jež byly skutečně odeslány.
V průměru se open rate pohybuje okolo padesáti procent, v závislosti na typu kampaně a z ní vyplývajících příjemcích emailů. Open rate také částečně závisí na technickém vybavení příjemců. Zajímavé také je, že v oblasti B2B je obvykle průměrný open rate o něco vyšší než v segmentu B2C.
Odkazy související s pojmem Open rate
- PPC reklama
- Bannerová reklama
- Click rate (výklad pojmu)
- Newsletter (výklad pojmu)
- Konverze (výklad pojmu)
Zaujal vás pojem Open rate?
Přemýšlíte, jak nové informace využít v praxi? Kontaktujte nás s poptávkou: