Event-triggered e-mail

Event-triggered e-mail je pojmem z oblasti email marketingu. Označují se tak maily zasílané potenciálním zákazníkům v závislosti na jejich předchozích nákupech nebo na informacích, které již dříve poskytli. Event-triggered mail zasílaný cestovní kanceláří po skončení zájezdu tak například může obsahovat anketu o spokojenosti se službami a zároveň tak klienta vybídnout k další objednávce nebo k virálnímu šíření své reklamy.

Podobným způsobem může internetový obchod s elektronikou nabídnout po dvou týdnech od objednávky související zboží (cross-selling). Nebo společnost prodávající bicykly může svému zákazníkovi po dvou letech poskytnout slevu na nákup kola nového (up-selling).

Zasílání event-triggered mailů vyžaduje velmi dobrý přehled o jednotlivých zákaznících a úzce souvisí se stále se rozšiřujícím využíváním nejrůznějších CRM systémů.

Odkazy související s pojmem Event-triggered e-mail

Zaujal vás pojem Event-triggered e-mail?

Přemýšlíte, jak nové informace využít v praxi? Kontaktujte nás s poptávkou:

Chci nezávaznou kalkulaci


Facebook: sledujte nás