3D vizualizace
3D vizualizace (= trojrozměrná simulace skutečnosti) může být na internetu mocným nástrojem, který vaše konkurence ještě neobjevila. V elektronickém marketingu má 3D vizualizace mnoho využití:
- 3D postavičky doplňující firemní identitu (jako je náš kolibřík), které zvýší zapamatovatelnost značky
- 3D vizualizace interiérů a exteriérů (vhodné třeba pro web hotelu, developerský projekt či architekta)
- 3D vizualizace a animace představující výrobek či možnosti jeho použití
- virální makreting, např. reklamní klipy publikované na YouTube či šířené na Facebooku
- advergaming a vývoj her pro internet, sociální sítě i mobilní zařízení
Síla 3D vizualizace spočívá ve schopnosti získat si rychle pozornost návštěvníka a během chvilky mu sdělit velké množství informací. Zároveň 3D vizualizace výborně působí na emoce (podobně jako kvalitní fotografie) a na podvědomé úrovni podporují pocit, že provozovatel webu je moderní a kreativní.
Nebojte se vydat do magického světa 3D. Stojí to za to. Platí zde jen dvě omezení – vaše fantazie a vaše finance :-)
Odkazy související s pojmem 3D vizualizace
- Flashové animace a aplikace
- Coprorate identity
- Branding (výklad pojmu)
- Eye tracking (výklad pojmu)
- Bitmapová grafika (výklad pojmu)
Zaujal vás pojem 3D vizualizace?
Přemýšlíte, jak nové informace využít v praxi? Kontaktujte nás s poptávkou: