3D vizualizace

3D vizualizace (= trojrozměrná simulace skutečnosti) může být na internetu mocným nástrojem, který vaše konkurence ještě neobjevila. V elektronickém marketingu má 3D vizualizace mnoho využití:

  • 3D postavičky doplňující firemní identitu (jako je náš kolibřík), které zvýší zapamatovatelnost značky
  • 3D vizualizace interiérů a exteriérů (vhodné třeba pro web hotelu, developerský projekt či architekta)
  • 3D vizualizace a animace představující výrobek či možnosti jeho použití
  • virální makreting, např. reklamní klipy publikované na YouTube či šířené na Facebooku
  • advergaming a vývoj her pro internet, sociální sítě i mobilní zařízení

Síla 3D vizualizace spočívá ve schopnosti získat si rychle pozornost návštěvníka a během chvilky mu sdělit velké množství informací. Zároveň 3D vizualizace výborně působí na emoce (podobně jako kvalitní fotografie) a na podvědomé úrovni podporují pocit, že provozovatel webu je moderní a kreativní.

Nebojte se vydat do magického světa 3D. Stojí to za to. Platí zde jen dvě omezení – vaše fantazie a vaše finance :-)

Odkazy související s pojmem 3D vizualizace

Zaujal vás pojem 3D vizualizace?

Přemýšlíte, jak nové informace využít v praxi? Kontaktujte nás s poptávkou:

Chci nezávaznou kalkulaci


Newsletter

více informací

Facebook: sledujte nás