Používané technologie

Při tvorbě každého projektu vycházíme z široké palety současných webových technologií, např.:

Máme-li možnost volby, snažíme se používat technologie typu open source, u nichž není nutné platit licenci. Tím snižujeme náklady na zpracování projektu – vy ušetříte. Navíc je možné do těchto nástrojů a technologií zasahovat a odladit případné nedostatky.

Dbáme na „Best practice“

V roce 2003 bylo sestaveno Dogma W4, manifest čtyř českých webdesignérů. Ti definovali obecná pravidla, jejichž dodržení mělo webu zajistit bezbariérovost, přehlednost a použitelnost. Vývoj od té doby značně pokročil a dnešním výsledkem je Best practice, souhrn požadavků na obchodně úspěšné stránky. O některých technikách z této kategorie píšeme v kapitole Znalosti.

Používáme beztabulkový layout

Existují dva způsoby, jak postavit layout stránky (určit rozmístění prvků). Zastaralý způsob využíval mnoha do sebe zanořených neviditelných tabulek. Moderní postup používá kaskádové styly, s jejichž pomocí odděluje grafiku od obsahu dokumentu. Dochází tak k vytvoření dvou nezávislých vrstev, přičemž s každou z nich lze libovolně pracovat podle účelu prezentace.

Loga významných prohlížečůpraktické výhody beztabulkového layoutu?

  • rychlejší zobrazování v prohlížečích
  • menší objem kódu → stránka se rychleji načítá
  • strukturovanost kódu (sémantika) → přístupnost
  • větší viditelnost webu
  • web se snáze spravuje → levnější údržba

Dodržujeme internetové standardy

Věděli jste, že dnes existuje více než 300 prohlížečů webových stránek? Většina z nich se navíc vyskytuje v mnoha odlišně se chovajících verzích. Je zřejmé, že není v možnostech žádného webového studia testovat weby na všech zobrazovacích zařízeních. Navíc s kódem stránek pracují i další subjekty, např. vyhledávací roboti či různé parsovací nástroje, na nichž testovat nelze vůbec.

To vše zvyšuje důležitost validity stránek. Validní stránka odpovídá standardům, které vydává mezinárodní konsorcium W3C). Ke kontrole validity se používají validátory, automatické nástroje, které umožňují najít chyby. Otestujte si na ukázku validitu této stránky.

Vyvíjíme vlastní nástroje

Když už běžně dostupné nástroje nestačí, navrhneme si vlastní. Příkladem může být naše platforma Colibri, která zahrnuje modulární redakční systém Colibri CMS, internetový obchod Colibri SHOP a mailingový systém Colibri MAIL.

Zaujali jsme vás?

Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku co nejdříve:

Chci nezávaznou kalkulaci


Newsletter

více informací

Články [blog]

6. 8. 2014  |  Články [blog]

Mobilní reklama – jak ji využít?

Pokud máte web přizpůsobený pro mobilní zařízení, začněte se zajímat i o mobilní reklamu. V České republice dnes 15 % populace přistupuje na internet přes chytrá zařízení, po Vánocích 2014 očekáváme nárůst až na 25 %.

celý článek

10. 3. 2014  |  Články [blog]

PPC reklama je stroj na peníze

Klienti se nás často ptají, kolik by měli do PPC reklamy investovat. A kroutí hlavami, když mluvíme o částkách blízkých nekonečnu. Ale je to tak. Přivádí-li reklama zákazníky, neškrťte ji rozpočtem!

celý článek