Požadavky na efektivní web

Vztahy mezi požadavky, jež jsou kladeny na obchodně úspěšný web Viditelnost webu Přístupnost webu Design (vzhled) webu Použitelnost webu Obsah webu a jeho forma Informační architektura Důvěryhodnost webu Obchodní efektivita webu

Viditelnost webu – jen web, na který přichází dostatek správně cílených návštěvníků, má smysl.

Přístupnost webu – když už návštěvníka „přilákáme“ (často nás to i něco stojí), je nezbytné, aby mu v návštěvě nebránily samotné stránky.

Použitelnost webu – soubor mnoha pravidel, které zajišťují přehlednost, ovladatelnost a snadnou orientaci na stránkách. Webová použitelnost má přímý vztah k důvěryhodnosti webu.

Design (vzhled) webu má největší vliv na pocity návštěvníka (a právě ty většinou ovlivňují nákupní rozhodnutí).

Obsah a jeho forma – obsah je hlavním důvodem, proč k vám návštěvník přichází. Jeho forma navíc výrazně ovlivňuje schopnost webu plnit obchodní cíle.

Informační architektura se zabývá rozložením informací na webu. Její neoddělitelnou součástí je i problematika intuitivní navigace.

Důvěryhodnost webu je klíčová při rozhodování návštěvníků, zda své peníze utratí právě u vás. Nemluvíme však jen o internetových obchodech, důvěryhodnost je významnou konkurenční výhodou pro jakékoliv webové stránky.

Obchodní efektivita webu – pomyslná špička celé hierarchie, hledisko, jehož optikou je třeba hodnotit všechny plánované kroky i jejich výsledky.

Zaujali jsme vás?

Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku co nejdříve:

Chci nezávaznou kalkulaci


Facebook: sledujte nás