Články [blog]

Ilustrační obrázek

19. 3. 2011

Nekvalitní obsah webu ubližuje!

Je to známé pravidlo. Chcete-li být na internetu vidět, pravidelně publikujte kvalitní obsah. Pomůžete si ve vyhledávačích, návštěvníci se naučí pravidelně vracet a v jejich očích si tím budujete značku. Víte však, že obsah může webu i škodit?

celý článek

Ilustrační obrázek

28. 7. 2010

Permanentní redesign

Běžný postup, tj. redesign jednou za rok až dva, s sebou nese mnoho nevýhod. Snižující se kvalita stránek vede k jejich nižší konkurenceschopnosti. Těsně před tím, než je redesign dokončen, web podstatně hůře plní své poslání. Konkurence v tomto období zbytečně získává cenný náskok.

celý článek

Ilustrační obrázek

22. 9. 2009

Deník úprav a investic

Při objednávce jakékoliv úpravy webu u zadavatele si poznamenejte její rozsah, datum realizace a cenu. Totéž platí i pro další aktivity, které mohou ovlivnit funkci a účinnost vašich stránek – reklamní kampaně, odeslání newsletterů, spuštění webu konkurence, zmínky o vašich stránkách v offline médiích… Později se vám tyto informace budou hodit.

celý článek

Ilustrační obrázek

10. 9. 2009

Wireframe není prototyp

Víte, jaký je rozdíl mezi wireframe a prototypem? Podle našich zkušeností klienti oba termíny znají v kontextu úvodní analýzy či zadávací dokumentace, ale vzájemně je zaměňují. Navíc málokdy chápou, v jaké situaci jim mohou být užitečné wireframy a kdy už mají trvat na zpracování HTML prototypu.

celý článek

Ilustrační obrázek

10. 6. 2009

Grafický rozcestník na úvodní stránce

Úvodní stránka webu obvykle plní několik úkolů, například informuje návštěvníka o účelu prezentace nebo mu poskytuje nejnovější aktuality. Především však slouží jako rozcestník k nejdůležitějším podstránkám. Chceme-li některé z těchto podstránek opravdu zvýraznit, upoutáme na ně pozornost pomocí speciálního grafického panelu.

celý článek

Ilustrační obrázek

6. 6. 2009

Mise a vize při tvorbě webu

Na úvodní schůzce se ptáme klientů, co je jádrem jejich podnikání a kam jejich firma směřuje. Odpovědi jsou důležité při úvahách, jak nejlépe navrhnout nový web a celý internet marketingový mix. Avšak jen málo klientů dokáže odpovědět stručně a srozumitelně. Nemají totiž jasně definovanou misi a vizi.

celý článek

Ilustrační obrázek

22. 3. 2009

Ovlivní komunity firemní komunikaci?

Zákazníci stále častěji požadují využití nových trendů při zvyšování viditelnosti firemního webu. SEO, PPC a email marketing jsou dnes standardem, kdo chce být o krok napřed, experimentuje s komunitními weby. Ty mají obrovský potenciál, ale zároveň vyžadují určitou otevřenost firemní komunikace. Avšak k té zatím ve většině firem není vůle.

celý článek

Ilustrační obrázek

16. 3. 2009

Zájmově orientovaná reklama na dosah

Před čtyřmi dny oznámil vyhledávač Google zahájení testování nového způsobu reklamního cílení, tzv. zájmově orientované reklamy. Na rozdíl od dosud používané kontextové reklamy se inzeráty a grafické reklamní prvky nebudou zobrazovat podle obsahu stránky, ale podle zájmů a zálib konkrétního návštěvníka.

celý článek

Ilustrační obrázek

14. 7. 2008

Rychlost načítání stránek je stále důležitá

Ačkoliv éra vytáčeného připojení již dávno minula, rychlost načítání stránek stále zůstává důležitou veličinou, která přímo ovlivňuje obchodní efektivitu webu. Kromě jiného pomalé načítání stránky významně snižuje konverzní poměr.

celý článek

Ilustrační obrázek

16. 6. 2008

Proč v tendru nechtít grafický návrh

Zdánlivě to zní jako dobrý nápad – poptaní dodavatelé připraví kalkulaci a připojí jeden či více návrhů na úpravu grafiky. Zadavatel si pak už jen vybere firmu s „nejhezčím“ grafickým návrhem. V praxi však tento postup ukazuje naprosté nepochopení procesu vytváření fungujícího webu. Zadavatel tím navíc z tendru vyloučí všechna kvalitnější webová studia.

celý článek


Adaptic na Twitteru

Články [blog]

6. 8. 2014  |  Články [blog]

Mobilní reklama – jak ji využít?

Pokud máte web přizpůsobený pro mobilní zařízení, začněte se zajímat i o mobilní reklamu. V České republice dnes 15 % populace přistupuje na internet přes chytrá zařízení, po Vánocích 2014 očekáváme nárůst až na 25 %.

celý článek

Newsletter

více informací

Internetový slovníček

Vybrali jsme pro vás:

Ve slovníčku máme již 190 pojmů.

Facebook: sledujte nás