Štítek „obchodní efektivita“

Ilustrační obrázek

27. 1. 2014

Konvertujte návštěvníky dvakrát

Hlavním cílem webu bývá odeslání formuláře, obvykle poptávky či objednávky. Cesta návštěvníka tak obvykle končí na „děkovací stránce“ s krátkým potvrzením o uložení dat. A spoustou prázdného místa dole… Využijte ho lépe!

celý článek

Ilustrační obrázek

5. 11. 2013

Jak rozhodovací paralýza kazí vaše prodeje

Všechna místa na webu, kde se návštěvníci rozhodují mezi více možnostmi, mohou zabíjet konverze. Poznejte nepřítele na pěti ilustrovaných příkladech a přestaňte zbytečně přicházet o peníze.

celý článek


Adaptic na Twitteru

Články [blog]

6. 8. 2014  |  Články [blog]

Mobilní reklama – jak ji využít?

Pokud máte web přizpůsobený pro mobilní zařízení, začněte se zajímat i o mobilní reklamu. V České republice dnes 15 % populace přistupuje na internet přes chytrá zařízení, po Vánocích 2014 očekáváme nárůst až na 25 %.

celý článek

Newsletter

více informací

Internetový slovníček

Vybrali jsme pro vás:

Ve slovníčku máme již 190 pojmů.

Facebook: sledujte nás