Štítek „efektivní web“

Ilustrační obrázek

27. 1. 2014

Konvertujte návštěvníky dvakrát

Hlavním cílem webu bývá odeslání formuláře, obvykle poptávky či objednávky. Cesta návštěvníka tak obvykle končí na „děkovací stránce“ s krátkým potvrzením o uložení dat. A spoustou prázdného místa dole… Využijte ho lépe!

celý článek

Ilustrační obrázek

28. 7. 2010

Permanentní redesign

Běžný postup, tj. redesign jednou za rok až dva, s sebou nese mnoho nevýhod. Snižující se kvalita stránek vede k jejich nižší konkurenceschopnosti. Těsně před tím, než je redesign dokončen, web podstatně hůře plní své poslání. Konkurence v tomto období zbytečně získává cenný náskok.

celý článek

Ilustrační obrázek

22. 9. 2009

Deník úprav a investic

Při objednávce jakékoliv úpravy webu u zadavatele si poznamenejte její rozsah, datum realizace a cenu. Totéž platí i pro další aktivity, které mohou ovlivnit funkci a účinnost vašich stránek – reklamní kampaně, odeslání newsletterů, spuštění webu konkurence, zmínky o vašich stránkách v offline médiích… Později se vám tyto informace budou hodit.

celý článek

Ilustrační obrázek

14. 7. 2008

Rychlost načítání stránek je stále důležitá

Ačkoliv éra vytáčeného připojení již dávno minula, rychlost načítání stránek stále zůstává důležitou veličinou, která přímo ovlivňuje obchodní efektivitu webu. Kromě jiného pomalé načítání stránky významně snižuje konverzní poměr.

celý článek


Adaptic na Twitteru

Články [blog]

6. 8. 2014  |  Články [blog]

Mobilní reklama – jak ji využít?

Pokud máte web přizpůsobený pro mobilní zařízení, začněte se zajímat i o mobilní reklamu. V České republice dnes 15 % populace přistupuje na internet přes chytrá zařízení, po Vánocích 2014 očekáváme nárůst až na 25 %.

celý článek

Newsletter

více informací

Internetový slovníček

Vybrali jsme pro vás:

Ve slovníčku máme již 190 pojmů.

Facebook: sledujte nás