Štítek „call2action“

Ilustrační obrázek

5. 11. 2013

Jak rozhodovací paralýza kazí vaše prodeje

Všechna místa na webu, kde se návštěvníci rozhodují mezi více možnostmi, mohou zabíjet konverze. Poznejte nepřítele na pěti ilustrovaných příkladech a přestaňte zbytečně přicházet o peníze.

celý článek

Ilustrační obrázek

4. 5. 2011

Účinnější výzva k akci

Teorie říká, že účinnost webu lze zlepšit použitím výzvy k akci. Například přejmenovat tlačítko „Objednávka“ na „Objednejte si…“. V praxi se však zapomíná, že aby výzva k akci opravdu fungovala, návštěvník musí chápat, jaký prospěch mu vykonání akce přinese a co přesně po něm chceme. Jak ukážeme na příkladu, návštěvníka je nutno „vést za ručičku“.

celý článek


Adaptic na Twitteru

Články [blog]

6. 8. 2014  |  Články [blog]

Mobilní reklama – jak ji využít?

Pokud máte web přizpůsobený pro mobilní zařízení, začněte se zajímat i o mobilní reklamu. V České republice dnes 15 % populace přistupuje na internet přes chytrá zařízení, po Vánocích 2014 očekáváme nárůst až na 25 %.

celý článek

Newsletter

více informací

Internetový slovníček

Vybrali jsme pro vás:

Ve slovníčku máme již 190 pojmů.

Facebook: sledujte nás