Články [blog]

Ilustrační obrázek

6. 8. 2014

Mobilní reklama – jak ji využít?

Pokud máte web přizpůsobený pro mobilní zařízení, začněte se zajímat i o mobilní reklamu. V České republice dnes 15 % populace přistupuje na internet přes chytrá zařízení, po Vánocích 2014 očekáváme nárůst až na 25 %.

celý článek

Ilustrační obrázek

10. 3. 2014

PPC reklama je stroj na peníze

Klienti se nás často ptají, kolik by měli do PPC reklamy investovat. A kroutí hlavami, když mluvíme o částkách blízkých nekonečnu. Ale je to tak. Přivádí-li reklama zákazníky, neškrťte ji rozpočtem!

celý článek

Ilustrační obrázek

25. 2. 2014

3 tipy pro zvýraznění webu ve vyhledávání

Na Google stále přibývá možností, jak ovlivnit podobu výsledků vyhledávání. K odkazu lze přidat hodnocení a cenu produktů, fotografii autora textu apod. Při stejném umístění tak získáte více návštěvníků – až o desítky procent.

celý článek

Ilustrační obrázek

27. 1. 2014

Konvertujte návštěvníky dvakrát

Hlavním cílem webu bývá odeslání formuláře, obvykle poptávky či objednávky. Cesta návštěvníka tak obvykle končí na „děkovací stránce“ s krátkým potvrzením o uložení dat. A spoustou prázdného místa dole… Využijte ho lépe!

celý článek

Ilustrační obrázek

5. 11. 2013

Jak rozhodovací paralýza kazí vaše prodeje

Všechna místa na webu, kde se návštěvníci rozhodují mezi více možnostmi, mohou zabíjet konverze. Poznejte nepřítele na pěti ilustrovaných příkladech a přestaňte zbytečně přicházet o peníze.

celý článek

Ilustrační obrázek

3. 10. 2013

Responzivní maily: návod na kódování

E-maily čte na mobilních zařízeních už skoro 50 % příjemců. A číslo prudce stoupá. Firmy však stále posílají newslettery v nevhodném formátu. Zveřejňujeme proto zdarma návod na kódování šablon responzivních e-mailů.

celý článek

Ilustrační obrázek

7. 3. 2013

QR kódy – jak na kreativní využití

QR kódy se i letos drží mezi marketingovými trendy. Nemusí však sloužit jen jako zkratka k obsahu na webu. Nejlépe fungují, když přímo na nich postavíte koncept celé kampaně.

celý článek

Ilustrační obrázek

27. 1. 2013

Ovládněte inbound marketing

Pojmem inbound marketing označujeme moderní způsob propagace s využitím nových médií, jako jsou weblogy, diskuzní fóra, sociální sítě, webináře apod.  V kontrastu ke klasickým cestám, jejichž efektivita stále klesá.

celý článek

Ilustrační obrázek

14. 7. 2012

Nákupní cykly na internetu

Lidé mívají poměrně naivní představy o tom, jak funguje nákupní proces. Předpokládají, že nákup na internetu je v podstatě lineárním sledem okamžitých rozhodnutí. Toto zjednodušení je pak stojí zbytečné peníze, zhoršuje cílení jejich online aktivit a snižuje schopnost upoutat pozornost potenciálních zákazníků.

celý článek

Ilustrační obrázek

4. 5. 2011

Účinnější výzva k akci

Teorie říká, že účinnost webu lze zlepšit použitím výzvy k akci. Například přejmenovat tlačítko „Objednávka“ na „Objednejte si…“. V praxi se však zapomíná, že aby výzva k akci opravdu fungovala, návštěvník musí chápat, jaký prospěch mu vykonání akce přinese a co přesně po něm chceme. Jak ukážeme na příkladu, návštěvníka je nutno „vést za ručičku“.

celý článek


Adaptic na Twitteru

Články [blog]

6. 8. 2014  |  Články [blog]

Mobilní reklama – jak ji využít?

Pokud máte web přizpůsobený pro mobilní zařízení, začněte se zajímat i o mobilní reklamu. V České republice dnes 15 % populace přistupuje na internet přes chytrá zařízení, po Vánocích 2014 očekáváme nárůst až na 25 %.

celý článek

Newsletter

více informací

Internetový slovníček

Vybrali jsme pro vás:

Ve slovníčku máme již 190 pojmů.

Facebook: sledujte nás