Jan Štráfelda - Průvodce online -projektem
Praha/Mělník  |  776 678 044  |  jan@strafelda.cz  |  Pošlete mi poptávku

Mailové tipy

Zájemcům pravidelně posílám mailový zpravodaj plný zajímavostí z oblasti digitálního marketingu a online reklamy. Zasílám ho zdarma, dle vytíženosti přibližně 8× ročně.

Co získáte přihlášením?

A. 52stránkový e-book o e-mail marketingu

Ilustrační obrázek k e-bookuOdkaz na stažení e-booku v PDF vám přijde automaticky v uvítacím e-mailu.

E-book obsahuje kompletní návod, jak k e-mail marketingu přistupovat. Najdete zde vše – od základů, jako jsou výhody mailingu proti jiným kanálům a proč je z nich všech nejvýnosnější, přes právní regulace až po konkrétní postupy, jak pracovat s databází příjemců, jak ji nejúčinněji rozšiřovat, jak zajistit segmentaci

Dozvíte se také, podle čeho si vybrat mailer, jaké druhy e-mailů posílat, na co se soustředit při jejich vytváření, kdy je nejlepší čas na rozesílku u B2C a B2B atd.

Předposlední kapitola je věnována doručitelnosti zpráv, včetně srozumitelného objasnění konkrétních problémů a odkazů na užitečné nástroje. A nakonec se věnuji měření mailingu, představil jsem 28 metrik a u každé vysvětluji, k čemu je užitečná.

Aktuálně píšu další e-book, který bude cca 5× rozsáhlejší. Tentokrát na téma Optimalizace pro vyhledávače (SEO). Přihlášením k odběru newsletteru si zajistíte, že i ten vám zdarma pošlu Emotikon: mrknutí, však chápeš

B. Unikátní obsah pravidelně ve schránce

E-book se hodí, ale mnohem cennější jsou informace v samotném zpravodaji:

Přidejte se k mnoha marketérům, kteří už z mých znalostí pravidelně čerpají.

Objednejte si newsletter

  1. Zadejte svůj e-mail do formuláře výše. V druhém kroku můžete zadat i své jméno, mailing pak bude osobnější (ale samozřejmě nemusíte).
  2. Přijde vám stručný mail se žádostí o potvrzení (ochrana proti přihlášení cizí osobou). Klikněte na zaslaný odkaz – jupí, jste přihlášeni. Další rozesílka už dorazí i do vaší schránky.
  3. Uložte si mou adresu jan@strafelda.cz do kontaktů či na whitelist ve svém mailovém programu (Gmail, Outlook apod.). Tak se vám žádný můj e-mail neztratí.

Odhlásit se můžete kdykoliv

Pokud již nebudete chtít zpravodaj dále odebírat, snadno si jej odhlásíte kliknutím na unikátní odkaz v patičce každého e-mailu. Funguje to i v případě, že si maily přeposíláte mezi více adresami.