Xertec

Zadavatel:  XERTEC a.s.
Obor: IT, komunikace, software
Typ práce:  Red. systém s e-shopem
Rozsah: Kompletní projekt
Spuštěno: 4/2011

Účel webu, zadání

Společnost Xertec dováží a prodává technologie pro hromadné zpracování dokumentů, obchoduje s kancelářskými potřebami a v Praze provozuje také kopírovací centrum. Na podporu těchto aktivit vlastnila donedávna čtyři různé weby – hlavní web firmy, web kopírovacího centra, e-shop pro maloodběratele a e-shop pro velkoodběratele.

Po několika konzultacích padlo rozhodnutí vytvořit jeden rozsáhlý web sdružující oba internetové obchody, katalog produktů stojících mimo e-shop (zejména velkých strojů dodávaných na míru) a zároveň nově přidat mailingový systém pro komunikaci se všemi skupinami zákazníků.

K výhodám takového řešení patří především nižší celkové náklady na provoz, menší celková poruchovost, snazší integrace s dalšími systémy ve firmě, lepší viditelnost webu (zejména lepší umístění ve vyhledávačích) a při promyšlené informační architektuře i výrazně snazší orientace návštěvníků na stránkách a v nabídce produktů.

Další informace

Následovala tvorba grafického návrhu a grafiky odvozených podstránek. S klientem jsme se velmi dobře shodli v pojetí, takže vše proběhlo rychle a mohli jsme se věnovat programování. Web běží na našem systému Colibri, který jsme v mnoha směrech přizpůsobili na míru. Součástí webu jsou různé formuláře, katalog speciálních produktů, galerie ze života firmy, časté otázky, RSS kanaly atd.

Internetový obchod je pomocí XML můstků propojen s informačním a CRM systémem, odkud je kompletně řízen. Přenáší se data, jako jsou produkty, jejich varianty, ceny, stavy na skladě, obrázky a soubory ke stažení, struktura e-shopu včetně kategorií, parametry k jednotlivým produktům filtrované v kategoriích, zákazníci, jejich cenové hladiny, objednávky a jejich stavy, čísla PPL balíků, faktury…

Zajímavostí je e-shop pro velkoobchodníky, kteří po přihlášení vidí vlastní ceny dle své cenové hladiny, odlišné produkty, k produktům vidí další doplňkové informace, soubory ke stažení apod. Cenotvorba v e-shopu je velmi propracovaná, jednotliví zákazníci mohou mít definované výjimky z cenové hladiny, některé produkty mají speciální ceny platné do určitého data, registrace automaticky znamená procentuální slevu apod. Navíc obchod kontroluje proplácení faktur v termínech, jinak slevy neposkytne.

Klient je s výsledkem velmi spokojen, o čemž svědčí i fakt, že nám následně svěřil také správu veškeré PPC reklamy.

Líbí se vám tento web?

Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku:

Chci nezávaznou kalkulaci


Novinky

18. 8. 2014  |  Novinky

PPC mixér - nástroj zdarma

Bez nároku na odměnu jsme zveřejnili interní nástroj pro správce PPC reklamy. Umí čtyři různé užitečné funkce – vytváří kombinace klíčových slov, prohazuje jejich pořadí, vytváří k nim shody a odstraňuje diakritiku. Ať vám slouží!

celá novinka

Newsletter

více informací

Internetový slovníček

Vybrali jsme pro vás:

Ve slovníčku máme již 190 pojmů.