Whirlpool Max

Zadavatel:  Whirlpool ČR, spol. s.r.o.
Obor: Ostatní produkty
Typ práce:  Microsite
Rozsah: Kompletní projekt
Spuštěno: 11/2011

Účel webu, zadání

Naším úkolem bylo vytvořit interaktivní flashovou hru sloužící k propagaci nové kulaté mikrovlnné trouby Whirlpool MAX a k představení všech jejích důležitých funkcí. Hra byla ze strany klienta podpořena soutěží o tři trouby s rozdílnou výbavou. Zadání také vyžadovalo umístění likovacího tlačítka Facebooku.

Spolupráci na projektu flash hry se společností Adaptic si velmi chválím. Kreativní přístup k projektu a kvalitní provedení hry je velmi důležité. Největší odměnou pro nás všechny jsou spokojení uživatelé, kteří si hru zahráli a co více, velmi se u hry pobavili. Těší mne, že na trhu jsou firmy jako je Adaptic.

Anna Dufková, Online manager, Whirlpool Czech Republic

Další informace

Při návrhu flashové hry je nejdůležitější správně navržený koncept. Hra musí být chytlavá a zábavná, aby měl hráč důvod ji sdílet přes sociální sítě a sám tak přispěl k získání dalších hráčů. Měla by mít vztah k propagovanému produktu či oboru podnikání. Zároveň však koncept musí být dostatečně jednoduchý, aby hráč rychle principům hry porozuměl. A také aby se tvorba hry zbytečně neprodražila.

Hráč představuje obsluhu v blíže neurčeném podniku, kde u pultu obsluhuje zákazníky. Ti si v pěti kolech postupně objednávají různé pochutiny, k jejichž přípravě je třeba vybrat vhodnou kombinaci surovin a nádobí, vložit ji do trouby a troubu správným tlačítkem zapnout. V každém kole přibývá nová kombinace a hráč se tak postupně učí troubu ovládat. Soutěží se o nejnižší čas potřebný k obsloužení všech zákazníků.

Hra má jednoduchou, srozumitelnou grafiku, naměřené časy ukládá společně s daty hráčů do databáze pro pozdější vyhodnocení soutěže.

Líbí se vám tento web?

Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku:

Chci nezávaznou kalkulaci


Newsletter

více informací

Facebook: sledujte nás