Tyma 2013

Zadavatel:  Tyma CZ, s. r. o.
Obor: Energetika a průmysl
Typ práce:  Red. systém s e-shopem
Rozsah: Kompletní projekt
Spuštěno: 9/2013

Účel webu, zadání

Pro společnost Tyma CZ pracujeme již od roku 2007. Původní web postupně zastaral a protože je zákazník s našimi službami stále spokojený, zadal nám vytvoření webu nového. Cílem bylo zjednodušit layouty jednotlivých stránek, lépe vést uživatele k důležitému obsahu a také sloučit internetový obchod a představení kategorií produktů. 

Jsme přední český dodavatel řemenů a převodů. Zastupujeme výrobce řemenů, německou firmu Continental Contitech v ČR. Naše firma se v roce 2007 rozhodla pro redesign stránek www.tyma.cz. Ve výběrovém řízení jsme vybrali firmu Adaptic zastoupenou panem Štráfeldou. Při realizaci jsme byli velice spokojeni s přístupem, kvalitou služeb a výsledek splnil ve všech směrech naše očekávání. Nový web splňuje všechny znaky moderního webu, umožňuje jednoduchou a úplnou správu pomocí redakčního systému Colibri, rozesílání newsleterů a správu novinek. S firmou Adaptic, s. r. o., se chystáme i nadále spolupracovat při udržování webu a při realizaci e-shopu.

Ing. Bohumil Kaplan, jednatel, Tyma CZ

Další informace

Jako vždy jsme začali webovou analytikou. Již v počátcích úvah o redesignu jsme na web nasadili speciální nástroj, který sleduje, kam uživatelé klikají a z těchto dat vytváří tzv. heat mapy. Na základě jejich vyhodnocení jsme připravili novou podobu jednotlivých stránek. Je to jedna z výhod dlouhodobé spolupráce, umožňuje to užší spolupráci dodavatele se zákazníkem a na kvalitě výstupu se to projeví.

V sekci Produkty (v e-shopu) zůstal trojsloupcový layout, na zbytku webu již pouze dvojsloupcový. Protože klient chápe význam obsahového marketingu a web je skutečně nabitý informacemi z oboru, více prostoru na články a ilustrační obrázky se hodí. Změnili jsme i celkovou strukturu webu, nyní lépe pracuje s jednotlivými segmenty návštěvnosti. V tom pomáhá i rozcestník na úvodní stránce.

Protože má projekt specifickou cílovou skupinu, navrhli jsme poměrně netradiční grafiku. Zachovává barevné schéma původní verze, ale lépe pracuje s volným prostorem. Podobný styl grafiky je ale poměrně náročný na strukturovanost obsahu.

Součástí webu je také internetový obchod, který si automaticky importuje data o produktech, cenách a stavech na skladu z informačního systému K2. Zpět pak chodí data o zákaznících a objednávkách. E-shop jsme speciálně upravili tak, aby mohl zobrazovat i produkty, které nejsou kusově na skladě (a tedy přenášeny importy). V takovém případě se návštěvníkům zobrazí místo nákupního procesu poptávkový formulář.

Líbí se vám tento web?

Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku:

Chci nezávaznou kalkulaci


Novinky

18. 8. 2014  |  Novinky

PPC mixér - nástroj zdarma

Bez nároku na odměnu jsme zveřejnili interní nástroj pro správce PPC reklamy. Umí čtyři různé užitečné funkce – vytváří kombinace klíčových slov, prohazuje jejich pořadí, vytváří k nim shody a odstraňuje diakritiku. Ať vám slouží!

celá novinka

Newsletter

více informací

Internetový slovníček

Vybrali jsme pro vás:

Ve slovníčku máme již 190 pojmů.