Jeep 2011

Zadavatel:  FIAT ČR, spol.s r.o.
Obor: Energetika a průmysl
Typ práce:  Redakční systém
Rozsah: Kompletní projekt
Spuštěno: 6/2011

Účel webu, zadání

V souvislosti s prodejem americké automobilky italskému Fiatu došlo i na jeho divizi Jeep. Byl zaveden nový korporátní manuál pro webové prezentace graficky postavený na tmavém pozadí a na výtazných fotografiích, které tmavých barev vystupují. Bylo tedy třeba přepracovat i oficiální web Jeepu v České republice. 

Zároveň jsme se domluvili na přípravě tzv. dealerské platformy – systému, který jednotlivým dealerům Jeepu v ČR umožňní provozovat kopii oficiálního webu Jeep na své doméně či subdoméně a měnit si zde některé informace a zároveň jim zajistí atuomatickou aktualizaci dat z hlavního webu. 

Další informace

Již před redesignem byl web provozován na našem redakčním systému Colibri, klient s ním byl spokojený a nebylo na něm třeba nic měnit. Změnila se tedy hlavně grafika, přibyly některé navigační prvky a byly vyměněny všechny slidery, 360° prohlídky a colorizery (flashe umožňující přebarvování exteriéru). 

Vývoj dealerské platformy v podstatě znamenal vytvoření speciálně upravených instalací redakčního systému, které si automaticky stahují data z hlavního webu, zejména stránky o jednotlivých modelech, galerie apod. Další stránky jsou však již ve správně jednotlivých dealerů, především akční nabídky, kontakty, skladové vozy a další. Tímto projektem tedy dealeři získali účinný marketingový nástroj pro prezentaci značky Jeep, s minimálními nároky na správu.

Líbí se vám tento web?

Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku:

Chci nezávaznou kalkulaci


Internetový slovníček

Vybrali jsme pro vás:

Ve slovníčku máme již 190 pojmů.

Newsletter

více informací