Bestdrink

Zadavatel:  BEST DRINK s.r.o.
Obor: Obchod, nákup, prodej
Typ práce:  Internetový obchod
Rozsah: Kompletní projekt
Spuštěno: 6/2012

Účel webu, zadání

Bestdrink je známý obchod s kvalitními destiláty z celého světa. Nabízí stovky druhů whisky, karibského rumu, koňaky, ovocné destiláty, tequilu apod. Mimo prémiového alkoholu zde můžete zakoupit také doutníky a nejrůznější delikatesy.

Kromě kamenné prodejny prodává Bestdrink i přes internetový obchod. Ten však v mnoha parametrech nevyhovoval. Neumožňoval měřit návštěvnost, nepodporoval up-selling, složitý objednávkový proces snižoval konverzní poměr. Problémy měl i s optimalizací pro vyhledávače, neuměl sbírat emaily pro zasílání newsletteru, nepodporoval dárkové kupony a spoustu dalších užitečných marektingových funkcí. Dostali jsme tedy za úkol tento stav napravit.

Společnost Adaptic jsme oslovili v souvislosti s naší potřebou vytvořit nový e-shop. V Adapticu vyšli našim požadavkům vstříc a vytvořili přehledný, uživatelsky přátelský obchod, který má profesionální a zároveň moderní design.

Naše spolupráce tímto neskončila, v současnosti společně pracujeme na reklamních kampaních, nedávno pro nás Adaptic vytvořil nový prvek e-shopu – platební bránu. Na lidech z Adapticu oceňuji vstřícnost a rychlost při řešení našich i netypických požadavků, profesionalitu a celkový styl práce při tvorbě webu. Spolupráci se společností Adaptic tak můžeme všem vřele doporučit.

Jan Odvárko, majitel, BEST DRINK s.r.o.

Další informace

Po seznámení s filozofií společnosti, jejími cílovými skupinami a pozicí na trhu jsme klienta přesvědčili k modernizaci korporátní identity. Navrhli jsme nový logotyp a vymysleli barevné schéma v jemných pastelových odstínech. To pak v kombinaci s bílým pozadím umožňuje soustředit pozornost návštěvníka k lákavým fotografiím lahví a dalších výrobků. 

Samotné nařezání grafiky do šablon,  implementace na redakční systém a následný převod dat z původního e-shopu už pro nás byly rutinou. Systém jsme nastavili na míru, například při přidání zboží do košíku zobrazuje další často kupované produkty a zvyšuje tak průměrnou hodnotu objednávky. 

Zajímavostí je netradiční řešení rozcestníku na úvodní stránce, který formou horizontálního posuvníku umožňuje výběr z nejzajímavějších kategorií e-shopu. K ovládání této funkce v administraci využíváme univerzální modul Katalog, který je vhodný ke správně jakýchkoliv katalogových dat.

Nakonec jsme připravili nové vizitky a zpracovali vizuální podobu dárkových poukazů. 

Líbí se vám tento web?

Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku:

Chci nezávaznou kalkulaci


Novinky

18. 8. 2014  |  Novinky

PPC mixér - nástroj zdarma

Bez nároku na odměnu jsme zveřejnili interní nástroj pro správce PPC reklamy. Umí čtyři různé užitečné funkce – vytváří kombinace klíčových slov, prohazuje jejich pořadí, vytváří k nim shody a odstraňuje diakritiku. Ať vám slouží!

celá novinka

21. 5. 2014  |  Novinky

Nový e-shop Servis-Whirlpool.cz

Moderní e-shop v responzivním designu? Desítky tisíc produktů skladem? A má být kompletně napojen na informační systém Pohoda E1? Nic z toho samozřejmě není problém...

celá novinka

Newsletter

více informací

Internetový slovníček

Vybrali jsme pro vás:

Ve slovníčku máme již 190 pojmů.