Abarth

Zadavatel:  FIAT ČR spol. s r.o.
Obor: Energetika a průmysl
Typ práce:  Redakční systém
Rozsah: Kompletní projekt
Spuštěno: 4/2011

Účel webu, zadání

Značku Abarth znají lidé po celém světě. Znak se štírem zdobí závodní vozy již roku 1951, kdy se na závodní trati objevil první sportovní model – 204 Sport Spider. Od té doby se italské vozy Abarth prodávají po celém světě. Od roku 2011 je pod distribucí Fiatu nabízen i v České republice.

Cílem webu je propagovat značku Abarth na českém trhu, podpořit českého dealera, informovat o jednotlivých modelech a sbírat adresy pro zasílání newsleteru. Součástí webu proto měly být novinky, galerie, mailingový systém, formulář k objednání testovací jízdy, kalendář akcí atd.

Další informace

Naším hlavním úkolem bylo přizpůsobit značně neobvyklý korpotátní design českým podmínkám a upravit ho k lepší použitelnosti při zachování původního netradičního stylu. Po schválení analýzy informační architektury jsme připravili novou grafiku a nakódovali ji do XHTML šablon s využítim techniky Cufon, která umožňuje zobrazovat na webu i nepříliš rozšířené fonty.

Šablony jsme nasadili na náš osvědčený redakční systém Colibri,  nastavili jsme příslušné moduly a drobně je upravili na míru. Nakonec jsme nasadili měřící systém Google Analytics. Obsah webu si klient sám přeložil a nasázel pomocí administračního rozhraní. V současnosti ještě připravujeme další flashové animace a probíhá překlad a úpravy konfigurátorů jednotlivých vozů.

Líbí se vám tento web?

Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku:

Chci nezávaznou kalkulaci


Novinky

18. 8. 2014  |  Novinky

PPC mixér - nástroj zdarma

Bez nároku na odměnu jsme zveřejnili interní nástroj pro správce PPC reklamy. Umí čtyři různé užitečné funkce – vytváří kombinace klíčových slov, prohazuje jejich pořadí, vytváří k nim shody a odstraňuje diakritiku. Ať vám slouží!

celá novinka

Newsletter

více informací