PPC reklama

K výhodám PPC reklamy patří vysoká účinnost, dobré cílení, 100% měřitelnost výsledků a flexibilita – lze ji rychle přizpůsobit aktuálním pořebám a akcím. Více o výhodách PPC.

Proč chtít PPC reklamu od Adapticu

  • Zaměření na obchodní úspěšnost

    PPC kampaněKvalitu PPC reklamy nehodnotíme počtem nebo cenou návštěv, ale pokročilými metrikami, jako je cena za konverzi, návratnost investic na návštěvníka apod. Naučíme vás to :-)

  • Transparentnost

    Založíme vám vlastní účty. Uvidíte do statistik, do cen i do výsledků. Účty s jejich cennou historií už zůstanou navždy vaše.

  • Pravidelná hodnocení

    Měříme chování návštěvníků přímo na webu a podle toho PPC reklamu vylepšujeme. Vše pravidelně hodnotíme na osobních schůzkách nebo formou PDF reportu.

  • Post-click marketing

    Správou PPC reklamy to nekončí. Budete-li si to přát, navrhneme změny pro zlepšení účinnosti webu a zajistíme A/B testování různých variant stránek. Ze stejného počtu návštěvníků tak získáte více poptávek.

Postup tvorby PPC reklamy

  • Úvodní schůzka – probereme pozadí projektu (specifika oboru, cíle projektu, cílové skupiny…).
  • Hodnocení a ceny – domluvíme hodnotící metriky a cenové hranice (jaké ceny za klik se vám ještě vyplatí).
  • Návrh strategie – vybereme klíčová slova, určíme reklamní systémy, zvolíme formáty reklam…
  • Nasazení kampaně – navrhneme strukturu kampaně a inzeráty, vyrobíme bannery pro remarketing
  • Nastavení měřících nástrojů – účty propojíme se statistikami návštěvnosti a zajistíme měření konverzí.
  • Dlouhodobá správa – kampaně ladíme, přidáváme klíčová slova, testujeme nové inzeráty, reportujeme…

Detailní postup správy PPC kampaní.

Ceny PPC reklamy

Vyhledávači zaplatíte od 20 haléřů do 15 korun za návštěvníka. Cena závisí na konkurenčnosti oboru. Nám už pak platíte jen za správu – podle rozpočtu a rozsahu kampaní se pro každého hodí jiný model.

Díky dobrým vztahům s Googlem umíme navíc pro nové zákazníky zajistit slevové kupóny v hodnotě 1 000–2 000 Kč (dle výše útraty).

Platební modelCenaPoznámka
Hodinová sazba 800 Kč/hod Odpracujeme-li za měsíc 2 hodiny, zaplatíte 1 600 Kč
Procenta z rozpočtu kampaně 10–20 % Proinzerujeme-li 10 000 Kč, zaplatíte 1 000–2 000 Kč
Paušální měsíční tarif od 1 000 Kč Cena není závislá na počtu hodin ani rozpočtu kampaně

Poznámka: ceny jsou kalkulovány bez DPH.

Objednejte si PPC reklamu

Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku co nejdříve:

Chci nezávaznou kalkulaci