Link building

Link building (budování zpětných odkazů) je významnou součástí optimalizace pro vyhledávače, neboť ty podle počtu a kvality zpětných odkazů určují pozici stránek ve výsledcích. Link building také zvyšuje návštěvnost z odkazujících stránek a podporuje budování značky (jste více vidět → lidé si vás snáze zapamatují).

Jak děláme link building?

Následující postup předpokládá, že už se spolu známe – víme, v jakém oboru se pohybujete a jak vypadá vaše cílová skupina. Předpokládáme také, že už proběhla analýza klíčových slov.Link building (ilustrace)

  • analýza vhodných klíčových slov
  • návrh strategie získávání zpětných odkazů
  • kontrola webu na chyby z hlediska vhodnosti pro link building
  • registrace do katalogů a vyhledávačů
  • výměna odkazů s dalšími weby (link exchange)
  • placené zpětné odkazy
  • účast v diskuzích, fórech a komentování na weblozích
  • psaní článků pro online magazíny
  • nepřímý link building

Z výše uvedeného je zřejmé, že link building není pouhou výměnou odkazů, jde o komplexní obor, který se prolíná s ostatními složkami internet marketingu.

Samozřejmě záleží na konkrétních okolnostech, v málo konkurenčním prostředí se může link building „smrsknout“ na zmiňovanou výměnu odkazů, naopak u náročných projektů je často nutné v rámci link building aktivit vybudovat celý speciální web s unikátním obsahem (tj. onen nepřímý link building).

Máte-li stejný počet zpětných odkazů jako vyhledávač Google, tj. 78 200 000, link building od nás nepotřebujete :-)
Náš skromný názor

Proč link building od nás?

Někteří z našich konkurentů nabízí link building dokonce ve formě balíčků podle počtu získaných odkazů (nejčastěji v katalozích). Jistě chápete, jaký je to nesmysl. Katalogy jsou samozřejmě užitečné, ale pro kvalitní link building pár málo důležitých odkazů většinou nestačí. Stejně jako při plánování internetové strategie, i link building závisí na skutečných potřebách společnosti a na nárocích a možnostech jejího okolí (zejména na link building aktivitách konkurence).

Důležité je také zajištění kontinuity zvolené strategie, především trvalý přírůstek zpětných odkazů. Link building je podobně jako SEO jedním z oborů, kde nelze usnout na vavřínech.

Kolik stojí link building?

Budování odkazů je dlouhodobá činnost. Tuto službu proto nabízíme v podobě měsíčního paušálu, jehož cena začíná na 4 000 Kč + DPH. Minimální délka spolupráce obvykle začíná na 6 měsících.

Potřebujete link building?

Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku co nejdříve:

Chci nezávaznou kalkulaci


Novinky

18. 8. 2014  |  Novinky

PPC mixér - nástroj zdarma

Bez nároku na odměnu jsme zveřejnili interní nástroj pro správce PPC reklamy. Umí čtyři různé užitečné funkce – vytváří kombinace klíčových slov, prohazuje jejich pořadí, vytváří k nim shody a odstraňuje diakritiku. Ať vám slouží!

celá novinka

21. 5. 2014  |  Novinky

Nový e-shop Servis-Whirlpool.cz

Moderní e-shop v responzivním designu? Desítky tisíc produktů skladem? A má být kompletně napojen na informační systém Pohoda E1? Nic z toho samozřejmě není problém...

celá novinka