Optimalizace obchodní účinnosti

Příliš mnoho návštěvníků web opouští, aniž si něco objednali? Zvyšujete investice do reklamy a na poptávkách se to neprojevuje? Potřebujete zlepšit přesvědčivost webu, tj. jeho schopnost vést návštěvníka k objednávce.

Představte si, že nyní cestu k objednávce dokončí jeden člověk z tisíce, ostatní ji někde přeruší. Přitom lze upravit web tak, aby to byl jeden ze sta. Při stejných nákladech na reklamu tak můžete získat desetkrát více poptávek.

Na výsledek navíc nemají vliv aktivity konkurence, jako třeba při optimalizaci pro vyhledávače nebo v PPC reklamě. Jde čistě o úpravy samotného webu. I proto má optimalizace obchodní účinnosti tak vysokou návratnost investic.

Postup optimalizace obchodní účinnosti

  • Úvodní schůzka

    Probereme společně cíle webu, cílové skupiny a případně je jasně definujeme. Identifikujeme unikátní výhody produktu či firmy a její odlišnosti od konkurence. Zamyslíme se nad nákupním cyklem vašich zákazníků, jejich potřebami a způsoby, jak o produktu přemýšlí.

  • Kontrola a nastavení měření návštěvnosti

    Ověříme správné nastavení nástrojů webové analytiky a zjistíme, zda jsou využívány všechny jejich možnosti. V případě potřeby doporučíme instalaci dalších měřících nástrojů.

    Optimalizace obchodní účinnosti (ilustrace) Zjistíme, jací návštěvníci na web přichází, odkud a co na něm dělají. Prověříme jednotlivé segmenty a najdeme překážky, které vašim návštěvníkům komplikují průchod ke konverzi (poptávce, objednávce…).

  • Rychlá analýza webu

    Stručně zhodnotíme technický stav webu, jeho základní přístupnostpoužitelnost. Identifikujeme chyby a navrhneme způsob, jak se jich zbavit. Doporučíme také další kroky ke zlepšení funkčnosti webu a jeho vyšší důvěryhodnosti.

  • A/B testování a multivariantní testování

    Někdy je obtížné předem odhadnout, které úpravy přinesou jaký efekt. Typicky u barev a tvarů tlačítek, textu nadpisů, různých ilustračních obrázků apod. Pak se vyplatí využít A/B testování. To umožňuje paralelně porovnávat více verzí téhož prvku a měřit, která z nich je nejúspěšnější.

  • Vyhodnocení

    Výsledek vyhodnotíme na základě předem domluvených metrik. Tyto metriky stanovíme společně na začátku a budou vycházet z cílů daného webu. Nejčastěji to bývá konverzní poměr, u informačních webů bez jasně stanovitelného konverzního cíle potom doba strávená na stránkách.

Co stojí optimalizace obchodní účinnosti

Přesná cena analýzy závisí na mnoha faktorech, zejména na složitosti konkrétních stránek. Uvedené ceny jsou proto orientační.

PoložkaCena
Optimalizace jednoduchého webu od 15 000 Kč
Optimalizace středního webu od 25 000 Kč
Optimalizace složitého webu od 35 000 Kč

Poznámka: ceny jsou kalkulovány bez DPH.

Zajímá vás optimalizace obchodní účinnosti?

Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku co nejdříve:

Chci nezávaznou kalkulaci


Newsletter

více informací

Řekli o nás

Lenka Rejmanová Průšová, ISM International

Firmu Adaptic jsme zcela náhodně vyhledali na webových stránkách. Poté, co jsme prostudovali postup zpracování analýzy požadavků klienta, informace o redakčním systému a shlédli ukázky realizovaných ...

celé prohlášení