Plánování internetové strategie

Plánování strategie je klíčem k úspěchu v každé lidské činnosti, nejen na internetu. Cílem je spojit naše znalosti internetového prostředí s informacemi o vašem oboru podnikání, produktech a pozici na trhu. Výsledkem bude přesný plán dalších investic, ušitý na míru vašim možnostem a dobře sladěný s offline aktivitami firmy.

Zpracování internetové strategie poskytujeme i jako samostatnou službu, odděleně od samotné realizace. Výsledný PDF dokument pak slouží třeba při výběrovém řízení, kam kromě nás přizvete i další dodavatele. Získáte tak jistotu špičkově zpracované koncepce a zároveň možnost porovnat výhodnost více nabídek na realizaci.

Přínosy internetové strategie

Vypracováním internetové strategie získáte:

  • zpětnou vazbu pro vaše nápady, celkové zpřesnění projektu
  • vymezení projektu proti konkurenci, podmínky prosazení na internetovém trhu
  • definice primárních a sekundárních cílů projektu
  • určení či zpřesnění cílových skupin a způsobu, jak s nimi komunikovat
  • doporučení k obsahu webu, jeho funkčnosti a konkrétnímu provedení
  • výběr nástrojů k propagaci projektu, namíchání marketingového mixu

Plánování internetové strategie (ilustrace) Pokud to povaha vašeho projektu vyžaduje a budete si to přát, půjdeme více do hloubky a mezi výstupy zařadíme také:

Celkové obraty všech e-shopů v ČR dosáhly za rok 2012 výše 43 miliard Kč. Z toho 17 miliard K4 utratili lidé během vánoční nákupní horečky.
Tisková zpráva APEK, leden 2013

Jak probíhá plánování internetové strategie

U běžných projektů vystačíme s několika schůzkami. Předem vám zašleme dotazník, abyste si mohli podklady projít s kolegy. Odpovědi pak probereme u kávy. Společně zvážíme různé varianty řešení, upozorníme vás na úskalí vašeho nápadu a doporučíme taktiku, která se už osvědčila u jiných klientů.

Projdeme spolu celý průběh tvorby webu, od grafického návrhu přes programování až po webhosting. Vybereme spolu doménu vhodnou z marketingového hlediska i z pohledu optimalizace pro vyhledávače. Promluvíme si i o rozpočtu. Víte, zda se vám více vyplatí investovat do grafiky, do kvalitních textů nebo do budování odkazů?      Co je pro úspěch projektu důležitější? S tím souvisí i termíny. Někdy bývá výhodné projekt rozložit do několika fází a postupně je ladit, jindy je hlavní prioritou rychlé dokončení projektu.

Plánování rozsáhlejších projektů zabere více času a bude třeba více informací. Důkladně prozkoumáme statistiky návštěvnosti a zhodnotíme efektivitu jednotlivých nástrojů, které nyní používáte (bannerová reklama, PPC reklama, email marketing…). Probereme  také vaše offline aktivity a celkový komunikační styl. Bude-li to třeba, připravíme doplňující dotazníky pro marketingové oddělení či obchodní zástupce.

Cena internetové strategie

Finanční náročnost tvorby strategie určujeme podle počtu odpracovaných hodin. Uvedené ceny jsou proto pouze orientační, konkrétní cenu rádi odhadneme podle vašeho zadání.

PoložkaCenaPoznámka
Internetová strategie pro běžný projekt od 8 000 Kč Jedna až dvě osobní schůzky, náhled do statistik návštěvnosti, zpracování výstupů do PDF
Internetová strategie pro rozsáhlý projekt od 15 000 Kč Větší nároky na hloubku zpracování, komplexní výstupy, osobní prezentace vedení společnosti

Poznámka: ceny jsou kalkulovány bez DPH.

Potřebujete internetovou strategii?

Nechte si zpracovat přesnou cenovou nabídku co nejdříve:

Chci nezávaznou kalkulaci


Newsletter

více informací

Řekli o nás

Anna Dufková, Whirlpool Czech Republic

Spolupráci na projektu flash hry se společností Adaptic si velmi chválím. Kreativní přístup k projektu a kvalitní provedení hry je velmi důležité. Největší odměnou pro nás všechny jsou spokojení ...

celé prohlášení

Internetový slovníček

Vybrali jsme pro vás:

Ve slovníčku máme již 190 pojmů.